برترین مراکز خرید پاسداران

almas heravi VT6 npovf0tn9lcjeh1yr5xvdwd6wo5v98d1ltuhsjbpcs 2

مهم ترین مراکز خرید پاسداران از نگاه ایوان

اگه در محدوده پاسداران زندگی میکنید، یا قصد خرید یا اجاره ملک در این خیابان رو دارید، لازمه که مراکز خرید پاسداران رو خوب بشناسید.

توی این مطلب از مجله ایوان، مراکز خرید مهم پاسداران رو به شما معرفی میکنیم. البته مراکز خرید دیگه ای هم توی پاسداران هستن که توی این لیست نیاوردیم و با یه جستجوی ساده میتونید فهرست اونها رو مشاهده کنید.

همچنین اگه به دنبال آشنایی با مراکز ورزشی هستید میتونید مقاله  برترین مراکز ورزشی پاسداران مطالعه کنید.

1 : مرکز خرید آرتمیس

آدرس: پاسداران شمالی، پایین‌تر از چهارراه فرمانیه، نبش رز و نارنجستان چهارم

آرتمیس مجموعه ای اداری و تجاری در منطقه پاسداران شمالی است که فضایی بسیار دلنشین و زیبا دارد ،طراحی و معماری این ساختمان سرشار از فرهنگ غنی ایرانی و است و به کار رفتن مصالح مدرن توانسته جذابیت دو چندانی به این مجتمع بدهد. فروشگاه های این مرکز خرید شامل:پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و زیور آلات، اسباب بازی، لوازم منزل و … است.

این مجتمع دارای سه طبقه روی طبقه همکف و نه طبقه زیر طبقه همکف است و یکی از مراکز خرید مدرن تهران محسوب میشود، رتمیس دارای شش غرفه غذا، رستوران و کافی شاپ است و پارکینگ عمومی با ظرفیت بیش از 450 خودرو دارد، طبقه منفی ۹ تا منفی 5 به پارکینگ مجموعه اختصاص دارد، بنابراین خیالتان بابت جای پارک راحت باشد.

این مرکز توانسته به‌خوبی جایش را در دل پایتخت‌نشینان باز کند و طرف‌داران خودش را پیدا کند و برخلاف برخی مراکز خرید سوت و کور نیست، در ورودی مرکز خرید آرتمیس هماهنگ با فصل یا مناسبت‌های خاص همیشه دکوری جالب چیده می‌شود که نوعی خوشامدگویی محسوب می‌شود.

طبقه منفی 2 علاوه بر پارکینگ، دربرگیرنده یک سوپرمارکت مجهز است که شما را از رفتن به خارج مجموعه برای انجام خریدهای روزانه‌تان بی‌نیاز می‌کند،طبقه منفی یک به واحدهای تجاری اختصاص دارد، برندهای مختلف در مغازه‌هایی با ابعاد متفاوت در این طبقه مستقر هستند.

یک کافی‌شاپ بزرگ با میز و صندلی‌های فراوان درست وسط این طبقه قرار گرفته است که شعبه یکی از کافی‌شاپ‌های معروف‌ است. بنابراین اگر بعد از گشت‌وگذار در مرکز خرید خسته شده‌اید و دوست دارید  استراحتی کنید ، کافی است خود را به این طبقه برسانید و روی مبل‌های راحتی کافه بنشینید و قهوه‌ای میل کنید.

طبقه دوم یک بخش تجاری دارد و بخشی دیگر برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است که به آن خانه بازی می‌گویند (این قسمت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است) و با لوازم بادی کودک پر شده است. در طبقه سوم فودکورت مجموعه قرار دارد که آن هم به‌سبب ارتفاع زیادش و داشتن پنجره‌های قدی سراسری منظره‌ای بسیار زیبا از خیابان‌های اطراف به نمایش می‌گذارد.

این مجموعه، از رستوران ها و کافی شاپ های با کیفیت تری  نسبت به فروشگاه های خرید برخوردار است پس می تواند گزینه ی مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت شما عزیزان باشد.

اگر تمایل دارید با وسیله نقلیه عمومی به مرکز خرید بروید، می‌توانید در ایستگاه مترو نوبنیاد پیاده شده و با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به آرتمیس برسانید. مرکز خرید آرتمیس در نقشه گوگل ثبت شده است و بهتر است برای یافتن مسیر مناسب‌تر از آن استفاده کنید.

مراکز خرید پاسداران

2 : مرکز خرید پاسداران

آدرس : خیابان پاسداران نبش نیستان ششم

یکی از مراکز خرید پاسداران که بسیار پر آوازه است، پاساژی با عنوان این محله، یعنی «مرکز خرید پاسداران» است که در حوالی برج سفید واقع شده. مرکز خرید پاسداران شاید به وسعت و مجللی پاساژهای این روزها نیست اما اکثر فروشگاه های پوشاک آن اسم و رسم دار یا یک برند خاص و محبوب هستند،اکثر مشتریان این پاساژ محلی و قدیمی هستند.

قیمت کالا ها در این مرکز خرید کمی بالا است اما می توانید خیالتان از بابت کیفیت و اصالت کالا راحت باشد. این مرکز خرید یکی از مراکز آشنا در منطقه پاسداران است که شامل دو منطقه است و بیشتر فروشگاه های آن از پوشاک برند استفاده میکنند.

مرکز خرید پاسداران شامل فروشگاه های :پوشاک ،آرایشی بهداشتی ،زیور آلات و… است ؛ با کمی جست‌و‌جو می‌توانید محصولاتی با کیفیت خوب و قیمت مناسب تهیه کنید. پس اگر به‌دنبال تهیه محصولاتی با مارک‌های معتبر و برندهای مشهور هستید، این مجموعه گزینه‌ای مناسب در میان مراکز خرید تهران برای شما است.

 

مرکز خرید پاسداران

3 : مرکز خرید پریس سنتر

آدرس:خیابان پاسداران ،نبش گلستان یکم (مومن نژاد)

آدر وب سایت :  pariscenter.ir

پریس سنتر، یکی از مراکز خرید پاسداران است که بسیار لوکس و شیک ساخته شده و میتوان گفت از مجهزترین و بهترین مراکز خرید در تهران است.

مرکز خریدی تازه تاسیس است و توانسته در همین فرصت کم جایگاه چشمگیر و خوبی را در بین پاساژهای تهران از آن خود کند. پریس سنتر 4طبقه تجاری دارد 1 طبقه فود کورت، کافه، رستوران، سالن ورزشی و 8 طبقه پارکینگ در خود جای داده است بنابراین خیالتان از بابت جای پارک راحت باشد. پریس سنتر یکی از گزینه ها برای سپری کردن یک زوز پر هیجان و شاد است.

فروشگاه های پریس سنتر شامل : اکسسوری بانوان و آقایان ،پوشاک بانوان و آقایان ،طلا و جواهرات ،سالن و کلینیک زیبایی ،شال و روسری ،آرایشی و عطر ،ورزشی ،کتاب و لوازم تحریر ،فرش ،لوازم منزل ،خشکبار و شیرینی و کافی شاپ می باشد.

لغت پریس در فرهنگ ایرانی به معنای بانوی پارسی بوده که الهام‌بخش شادمانی و طراوت مردم خوب ایران زمین است. اگر شما هم از علاقمندان به مد و زیبایی بوده و برای این موضوع اهمیت خاصی قائل هستید، رفتن به این مرکز خرید مدرن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حفاظت مرکز خرید پریس سنتر:

موسسه حریم ایمن ثاقب کار خود را با مرکز خرید پریس سنتر آغاز کرده است و حفاظت فیزیکی از آن مجموعه به موسسه واگذار شد.

نگهبانان موسسه حریم ایمن ثاقب دوره های آموزشی لازم را در مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا می گذارانند ،نگهبانان موسسه حریم ایمن ثاقب دوره های آموزشی لازم را در مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا  می گذارانند که گواهی نگهبانی برای انها صادر می گردد ، همچنین علاوه بر این دوره ها موسسه حریم ایمن ثاقب آموزش های تخصصی برای عوامل حفاظتی برگزار می کند تا ضریب اطمینان بیشتر شود.

یکی از مورد های جذب کننده به مرکز خرید پریس سنتر فودکورت های آن است ،فودکورت‌ها امروزه یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای مردم شناخته شده اند. فودکورت پریس سنتر یکی از فودکورت‌های لوکس تهران است که شامل مجموعه رستوران‌ها  با تنوع و کیفیت بالای غذایی است.

 

پریس سنتر

4 : مرکز خرید هروی سنتر

آدرس : گلستان پنجم نبش خیابان نازک

هروی سنتر یکی از مراکز خرید پاسداران در منطقه هروی است که 11 طبقه داشته و تعداد 100 واحد خرده فروشی در آن مشغول به کار هستند.این مجموعه دارای فضایی بسیار شیک و دلنشین و چشم اندازی زیبا که در کنار فروشگاه های متنوع، سینما، فودکورت و سایر بخش های کاربردی، طبقه ای نیز فقط برای فروش طلا و ‌جواهر در دل خود جای داده است و مرکز صدور ویزای وی اف اس نیز در همین مجتمع تجاری و در طبقات 4 و 5 واقع شده است.

مجتمع تجاری هروی سنتر خیلی بزرگ نیست اما پاسخگوی نیاز های بسیار از افراد خواهد بود، همچنین یک پارکینگ اختصاصی نیز برای این مجتمع در نظر گرفته شده است که ظرفیت 220 خودرو را دارد.

*مجتمع تجاری تفریحی هروی سنتر شامل نمایندگی و عرضه کننده محصولات برند ایرانی پوشاک نیکوتن پوش، لباس راحتی  مردانه ،ست ورزشی مردانه، لباس راحتی زنانه،ست ورزشی زنانه، تیشرت و تاپ زنانه ، لباس زیر کودکان و نوجوانان دخترانه و پسرانه است.

*انواع گوشی های موبایل اپل، آیفون، لوازم جانبی آیفون و محصولات اپل تلفن همراه هوشمند اپل

*انواع ظروف تزئینی برنزی، میوه خوری، جاشمعی، گلدان، ظروف دکوری، جام برنزی، انواع سبدهای فانتزی و تزئیناتی

*مرکز خرید و مجتمع تجاری تفریحی :دارای پردیس سینمائی که از جاذبه ی بالای این مجتمع به حساب می آید ، فود کورت و فروشگاه های متنوع در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهرات و انواع کافی شاپ، رستوران، بستنی و آبمیوه فروشی

*نمایندگی اصلی محصولات آرایشی و بهداشتی برند فرانسوی ایوروشه:رنگ مو و رنگ مو ترکیبی، دکلره مو، دکلره مش، ماسک مو، اسپری، دئودورانت، عطر زنانه، عطر مردانه، ادکلن، انواع کرم و محصولات محافظتی و بهداشتی پوست و مو و…….

* فودکورت‌ها امروزه یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای مردم شناخته شده اند که این مجموعه از لحاظ این مورد، توجه بازدید کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است که شامل : انواع استیک و گوشت و مرغ و ماهی گریل شده، فست فود، انواع سالاد پاستا پنه آلفردو با فیله گوساله ،پاستا مخصوص، سیب زمینی سرخ شده، سیب زمینی تنوری، بشقاب سبزیجات ،بیف استراگانف پاستا با میگو ،ساندویچ رست بیف و….. است.

** نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو میدان هروی و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان هروی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد**

 

هروی سنتر

5ـمرکز خرید الماس هروی

آدرس :میدان هروی،مجتمع فررهنگی ؛ تفریحی ،ورزشی و تجاری الماس هروی

آدرس وب سایت : almasheravi.com

در ادامه معرفی مراکز خرید پاسداران، به الماس هروی میرسیم. مرکز خرید الماس هروی با الگویی کامل از انواع صنوف، شهربازی مدرن با استانداردهای بین المللی ، باشگاه فوق تخصصی فیتنس و سلامت ، فست فود ، کافی شاپ در روف گاردن استثنایی مجتمع ، کارواش و پارکینگ با طبقه بندی کاملا علمی و تخصصی ، با دسترسی به شاه راههای اصلی (صیادشیرازی – همت و امام علی) در مناسب ترین نقطه میدان هروی با ۳ طبقه واحد تجاری و ۳ طبقه شهربازی به انضمام ۶ طبقه پارکینگ می باشد و با وجود 6 پارکینگ،مراجعان دیگه مشکلی برای جای پارک ندارند.

یکی از مواردی که توجه اکثر بازدیدکنندگان را به این مرکز خرید ( الماس هروی ) جلب میکند شهربازی آن است که با استانداردهای بین االملی اجرا شده است.

امکانات رفاهی این مجموعه :5 طبقه پارکینگ با ظرفیت 220 خودرو، آسانسور، رستوران، کافی شاپ و سرویس بهداشتی و…..

 

الماس هروی

6 : مرکز خرید هدیش مال

آدرس : پاسداران، میدان هروی، گلستان پنجم، شماره 14

هدیش مال مرکز خرید بزرگی در منطقه شمال شرق تهران، حوالی میدان هروی در حال اجرا و تمام شدن است. هدیش مال درمجموع دارای ۱۶ طبقه که ۶ طبقه پارکینگ و ۹ طبقه (تجاری واداری و تفریحی) می‌باشد. همچنین روف گاردن مجموعه برای کاربرد فود کورت تابستانه در نظر گرفته‌شده است؛

که هر طبقه این مرکز خرید هدف‌گذاری متفاوتی دارد و برنامه‌ریزی برای جانمایی فضاهای مختلف آن توسط یک تیم مهندسی متبحر انجام‌شده است.

مجتمع تجاری‌ای در ایران یک طبقه از فضایش را به نمایشگاه خودروهای لاکچری اختصاص می‌دهد. ایده‌ای که اولین بار از طرف همین مجموعه مطرح شد و طبقه سوم این پروژه تجاری در حال ساخت به نمایش ماشین‌های لوکس دنیا اختصاص یافت،برای این طبقه آسانسوری مجزا برای جابه‌جایی ماشین در نظر گرفته‌شده است.

در این پاساژ که از جدیدترین مراکز خرید پاسداران است، کل طبقه چهارم برای فود کورت‌ها و همچنین طبقه پنجم برای مجموعه کافی‌شاپ‌ها در نظر گرفته‌شده که قطعا پر رونق ترین طبقه این مجموعه قرار خواهد گرفت. طبقه ششم هدیش مال به چهار سالن سینما، سالن کنسرت و آمفی‌تئاتر تخصیص داده‌شده است.

درواقع با افتتاح این طبقه، بازدید کننده های بیشتری را به خود جذب میکند، از حسن‌های دیگر این مرکز خرید، امکان برگزاری کنسرت موسیقی و وجود یک سالن اختصاصی برای آمفی‌تئاتر است چراکه در تهران فضاهایی با این کاربری بسیار کم است.

 

هدیش مال

پیشنهاد برای شما

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه