با بودجه کمتر آپارتمان دلخواهتو بخر

اگر قصد خرید یک خانه مناسب را دارید، باید بدانید که علاوه بر فراهم کردن یک سرپناه برای خود و خانوادتان، یک سرمایه‌گذاری مطمئن نیز انجام خواهید داد. در هنگام جستجوی آپارتمان مورد نظر خود، ممکن است در ابتدا با گزینه های بسیار متنوعی رو به رو شوید و این امر موجب سردرگم شدن شما شود. ما به شما می گوییم که چگونه با صرف بودجه کمتر آپارتمان دلخواه خود را خریداری کنید:

  • بازسازی آپارتمان های قدیمی تر

شما می توانید با میزان هزینه کم تر ولی صرف مقداری زمان برای بازسازی یک آپارتمان قدیمی، با بودجه کم تری صاحب آپارتمان دلخواه خود شوید. از مزیت های این روش، می توان به طراحی قسمت های داخلی خانه مطابق با سلیقه خودتان اشاره کرد. علاوه بر این شما می توانید بیش تر به منطقه و موقعیت جغرافیایی خانه خود توجه کنید.


بیشتر بخوانید:خانه قولنامه ای بخیرم یا نه؟


  • پیش خرید آپارتمان

خرید آپارتمان ‌هایی که فرایند ساخت آن‌ها به صورت کامل پایان نیافته است و یا در واقع پیش خرید واحد های نیم ساز که طی مدت زمان مشخصی در آینده به خریدار تحویل داده خواهد شد، از دیگر شیوه های خرید آپارتمان داخواهتان با صرف بودجه کمتر است. به طور کلی، در خرید خانه به این روش باید طوری برنامه ریزی کنید که نگران تاخیر در موعد تحویل آپارتمان خود نباشید؛ زیرا احتمال عقب افتادن زمان تحویل خانه بسیار زیاد است.


برای خرید خانه میتوانید به صفحه اصلی وب سایت مراجعه نمایید.


  • مشارکت در ساخت

یافتن یک پروژه‌ ساختمان سازی در منطقه مورد نظرتان و مشارکت در ساخت آن‌، از دیگر شیوه های خرید آپارتمان دلخواه خود با صرف بودجه کمتر است. وجود پیش شرط‌ هایی برای این مشارکت لازم است که از جمله آن ها می توان به مهارت و دانش، خوش ‌نامی و خوش قولی، تجربه کافی، مشخص نمودن مقدار سهم شرکا، موعد تحویل پروژه و نوع مصالح به کار رفته اشاره کرد.

در اصل مشارکت در ساخت به معنای تخریب سازه ‌های قدیمی و ساختن آپارتمان به جای آن ها است که چندین شریک در این پروژه سرمایه گذاری می کنند و با کمک پیمان کار، ساختمان سازی انجام می شود.

پیشنهاد برای شما

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه