با چه بودجه ای میتوان در خیابان پاسداران خانه اجاره کرد

21

در این مقاله خواهیم گفت که با چه بودجه ای میتوان در خیابان پاسداران خانه اجاره کرد.محله پاسداران در سمت شمال شرقی تهران، یکی از مناطق زیبا و محبوب شهر است که چند سال اخیر نیز طرفداران بیش تری پیدا کرده است. این محله در منطقه ۴ شهر تهران واقع شده است و از سمت شمال با خیابان پاسداران، خیابان کلاهدوز و بزرگراه صدر، از سمت جنوب با خیابان سروستان نهم، خیابان توحیدی و بزرگراه همت، از سمت شرق با بزرگراه صیاد شیرازی و خیابان جلالی و از سمت غرب با خیابان نیستان چهارم محدود شده است و با محله های اختیاریه، ‌حسین آباد، مهران، فرمانیه، دروس، اراج، قبا، کوی نوبنیاد و کاظم آباد مجاورت دارد.

خرید خانه در محله پاسداران بسیار گران است که همین امر باعث افزایش متقاضیان رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه شده است.


بیشتر بخوانید: خیابان پاسداران تهران


دلایل محبوبیت اجاره خانه در خیابان پاسداران

هر محله ای از شهر، مزایا و معایب خاص خود را دارد که تعیین کننده قیمت خرید و اجاره خانه در آن منطقه هستند. توجه به این مزایا و معایت در تصمیم گیری انتخاب محله مورد نظر برای سکونت موثر است؛ از همین رو در ادامه برخی از مزایا و معایب محله پاسداران تهران را برای شما می گوییم:

·آب‌وهوای مناسب

به طور کلی می توان گفت، پاسداران یکی از محله های خوش آب و هوای شهر تهران است که به دلیل شمالی-جنوبی بودن آن، این ویژگی در مناطق مختلف آن متفاوت خواهد بود؛ به این صورت که در برخی از روزهای سال می توان آب ‌و هوای دو فصل را همزمان تجربه کرد.

·دسترسی

از نظر رفت و آمد به محله پاسداران باید گفت که به دلیل نزدیکی آن به بسیاری از بزرگراه ها مانند صدر، همت و صیاد شیرازی، دسترسی مناسبی به دیگر نقاط شهر دارد و به علاوه، محله پاسداران در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد قرار ندارد که این برای ساکنین آن یک مزیت خوب به حساب می آید.

برای دسترسی محله پاسداران به سایر نقاط تهران، ایستگاه نوبنیاد متعلق به خط سه مترو تهران و خطوط اتوبوسرانی و بی آرتی آماده خدمت رسانی به ساکنین آن هستند. محله پاسداران شامل ایستگاه مترو در شهید زین‌الدین، نوبنیاد، هروی و حسین‌آباد است و همچنین پایانه تاکسیرانی میدان نوبنیاد و چهارراه پاسداران دارای خطوط تاکسی بسیاری هستند. چندین خط اتوبوس و BRT با مقصد رسالت، پایانه تجریش، بلوار صبا، بزرگراه شهید صدر و بابایی در این محله وجود دارد.

· امکانات

خیابان‌ های محله پاسداران از امکانات مختلفی در زمینه های تفریحی، درمانی، آموزشی، ورزشی برخوردار هستند و همچنین مراکز خرید و مراکز دینی متعددی در این محله یافت می شود که زندگی را برای ساکنین آن مطلوب می کند. در خیابان های این محله رستوران ‌های مختلفی به چشم می‌خورد و همچنین بسیاری از برندهای معروف دنیا در پاسداران شعبه دارند که آن را برای طرفداران خرید و پاساژ گردی مناسب می کند؛ همچنین محله پاسداران به مراکز تفریحی زیادی از حمله کاخ‌موزه نیاوران و عمارت تاریخی ضرابخانه نزدیک است.

علاوه بر این، محله پاسداران مراکز درمانی و بیمارستان‌ های مجهزی دارد که یک مزیت بسیار خوب به حساب می آید و از جمله آن ها می توان به بیمارستان نگاه، بیمارستان کودکان مفید و بیمارستان لبافی نژاد اشاره کرد.

·خانه‌های متراژ بالا

بسیاری از خانه های محله پاسداران در متراژهای بالا و با فضاهای بزرگ و دل‌باز به اجاره و فروش می رسند؛ البته لازم به ذکر است که بهای خرید و اجاره این سبک خانه های متراژ بالا در این محله بسیار بالا است و به بودجه زیادی نیاز دارد.

·تنوع بالای خانه ها با امکانات مختلف

خانه های محله پاسداران تهران شامل امکانات مختلف و مدرنی هستند که بسته به سلیقه خود می توانید آن ها را انتخاب کنید و در اکثر آن ها چه ویلایی و چه آپارتمانی تجهیزاتی همچون سونا، روف گاردن، جکوزی، سیستم‌ های سرمایشی و گرمایشی مدرن و استخر دیده می‌شود.

·تلفیق بافت سنتی و مدرن

در محله پاسداران همچون مناطقی مثل الهیه تهران، خانه ها و آپارتمان ‌های لوکس و مدرن در کنار خانه‌

های ویلایی زیبا و سنتی قرار گرفته ‌اند که این مسئله زیبایی این محله دوچندان کرده است تا از پیاده روی در کوچه ها و خیابان های آن لذت ببرید.

با چه بودجه ای میتوان در خیابان پاسداران خانه اجاره کرد

قیمت اجاره خانه در محله پاسداران

خانه ها و آپارتمان ‌های محله پاسداران از تنوع قیمتی زیادی برخوردار هستند و این مسئله به عوامل مختلفی از جمله متراژ، سن بنا، مصالح به کار رفته، طبقه، مکان قرارگیری ساختمان و آپارتمان یا ویلایی بودن خانه بستگی دارد. از ارزان‌ ترین محله ‌های پاسداران برای اجاره خانه می ‌توان خیابان هروی و قسمت هایی از محله اختیاریه شامل فرمانیه و اقدسیه را نام برد و در مقابل، گران ‌ترین محله پاسداران، خیابان گلستان آن است.

برای اطلاع دقیق از قیمت اجاره خانه در محله پاسداران با مشاورین املاک ایوان تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

5 عامل اصلی موثر بر نرخ اجاره املاک اجاره ای

بازار اجاره دائما در حال تغییر است و عوامل متعددی وجود دارد که بر قیمت هر ملک اجاره ای تأثیر می گذارد. در ادامه رایج ترین عوامل موثر بر نرخ اجاره خانه ها را مورد بحث بررسی قرار می دهیم، پس اگر می خواهید جزئیات بیشتری را بدانید در ادامه همراه ما باشید.

·        مکان

این مهم ترین عاملی است که بر نرخ اجاره خانه در در خیابان پاسداران و به طور کلی املاک و مستغلات تأثیر می گذارد؛ به طوری که، محل یک ملک مستقیما نرخ پایه اجاره، تقاضای کلی و بازار هدف را تعیین می کند.

·        تعداد اتاق خواب

به طور کلی، قیمت اجاره خانه در در خیابان پاسداران با تعداد اتاق خواب های آن در هر واحد مرتبط است و در بازار محدوده ای از مقادیر معمول اجاره وجود دارد که می توانید برای هر اندازه واحد انتظار داشته باشید. داشتن یک حمام اضافی، متراژ بیشتر یا سایر امکاناتی که واحدهای دیگر ارائه نمی دهند معمولاً میزان اجاره ای را افزایش می دهد.

·        لوازم خانگی و سایر امکانات

به طور کلی هر چه ملک امکانات بیشتری داشته باشد، قیمت اجاره آن نیز بالاتر می رود؛ با این حال، برخی از امکانات در مناطق خاصی بسیار رایج است و اگر آنها را نداشته باشد، ممکن است به نرخ اجاره خانه آسیب بزند.

·        اجازه نگهداری حیوانات خانگی

مالکیت حیوانات خانگی در حال افزایش است و بخش قابل توجهی از افراد متقاضی اجاره خانه حیوانات خانگی دارند و اجازه نگهداری حیوانات خانگی معمولاً با اضافه شدن هزینه ماهیانه اجاره خانه همراه است.

به طور خلاصه

نرخ اجاره خانه در در خیابان پاسداران و به طور کلی املاک و مستغلات، با توجه به انتظارات مصرف کننده و امکانات ارائه شده توسط مالک و عوامل دیگری همچون موقعیت مکانی خانه و متراژ آن تعیین می شود. برای کسب اطلاعات بیش تر درمورد قیمت اجاره خانه در محله پاسداران با مشاورین املاک ایوان تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

پیشنهاد برای شما

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه