اجاره آپارتمان خیابان پاسداران

125

در این مقاله قصد داریم به توضیح نکات کلی اجاره و سپس اجاره آپارتمان خیابان پاسداران بپردازیم. بنابراین اگر قصد اجاره خانه یا آپارتمان دارید، با ما همراه باشید. زمانی که از اجاره‌ کردن آپارتمان صحبت می‌ کنیم، اصلی ‌ترین موضوع مبلغ و ودیعه و اجاره آن است. به ویژه در این اوضاع اقتصادی که همه ‌چیز روز به ‌روز در حال افزایش قیمت است. علاوه بر قیمت اجاره خانه باید به نکات دیگری نیز توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب و اجاره کنید. در ادامه این مطلب به تعدادی از این نکات اشاره کرده ایم.

5 کاری که باید هنگام اجاره خانه انجام دهید

5 کاری که باید هنگام اجاره خانه انجام دهید

  1. به نگهداری اموال و تعمیرات آنها توجه داشته باشید

اگر کالایی از خانه شکست یا آسیب دید، در اسرع وقت با صاحب خانه خود تماس بگیرید. معمولاً، مسئولیت پرداخت هزینه این تعمیرات به عهده صاحب خانه است_  اگرچه ممکن است مجبور شوید تعمیرکار را خودتان پیدا کنید و برنامه ریزی کنید تا به ملک بیاید_ . اما پس از رفع مشکل، حتما به صاحب خانه خود اطلاع دهید.


بیشتر بخوانید: خیابان پاسداران تهران


  1. تمیز کردن اصولی و کامل ملک را انجام دهید

هنگام نقل مکان به یک ملک اجاره ای، ما به شدت توصیه می کنیم که در همان ابتدای اقامت، ملک را تمیز کنید. از این گذشته، شما هرگز نمی دانید که قبل از نقل مکان در خانه چه کسی زندگی می کرده است. در واقع، شما حتی نمی دانید آخرین باری که به طور کامل تمیز شده است، چه زمانی بوده است. پس آن را به طور کامل جارو برقی بکشید، طاقچه‌ ها را گردگیری کنید و وسایل نظافت خود را آماده کنید. از هفته اول، زندگی در یک ملک بهداشتی و کاملاً تمیز شده باید در اولویت شما باشد.

  1. با صاحب خانه در مورد قوانین مربوط به سفارشی سازی صحبت کنید

تحمل رنگ روی دیوار اتاق خواب را ندارید؟ به دنبال خلاص شدن از شر کاغذ دیواری های گل دار قدیمی سالن هستید؟ قبل از انجام هر کاری، باید حتماً با صاحب خانه در مورد تمام سفارشی سازی هایی که می خواهید در ملک انجام دهید صحبت کنید. در واقع، اگر سفارشی‌سازی‌ ها برای شما ضروری است، توصیه می‌کنیم قبل از امضای اجاره ‌نامه در این مورد بحث کنید. بسیاری از صاحب خانه ها با رنگ آمیزی دیوارها توسط مستاجران کاملاً خوب عمل می کنند، تا زمانی که مستأجران هزینه ای را پرداخت کنند تا آنها را پس از نقل مکان دوباره رنگ کنند. ممکن است صاحب خانه شما حتی حاضر باشد هزینه این تغییرات ظاهری را به منظور بهبود ملک تقسیم کند. در هر صورت، مستأجران باید همیشه قبل از ایجاد تغییرات در خانه، تأییدیه رضایت مالک را به صورت کتبی دریافت کنند.

  1. سعی کنید با مالک خانه رابطه خوبی داشته باشید

در حالی که شما مطمئناً نیازی به صمیمیت بسیار با صاحب خانه خود ندارید، اما حداقل باید سعی کنید یک رابطه معمولی و محترمانه داشته باشید. این ارتباط نه تنها بر مسائل مربوط به ملک (درخواست ‌های نگهداری و غیره) تأثیر گذار است، بلکه باعث می ‌شود مالک تمایل بیش تری برای همکاری با شما در آینده داشته باشد. به علاوه، داشتن یک رابطه خوب با صاحب خانه می تواند کمک مثبت زیادی به تجربه و سابقه اجاره شما کند.

  1. پس از تمام شدن زمان اجاره و نقل مکان از آن ملک، سپرده امنیتی خود را پس بگیرید

فراموش نکنید که هنگام خروج از خانه درخواست بازپرداخت وجه امنیتی خود را بدهید. در حالی که مالکان معمولاً موظفند این سپرده را ظرف چند روز معینی برگردانند (با فرض اینکه هیچ آسیبی به ملک وارد نشده است)، اما آنها اغلب فراموش می کنند یا آن را به تعویق می اندازند. برای تسریع روند، بخواهید قبل از نقل مکان، ملک را با صاحب خانه بررسی کنید. به این ترتیب، شما می توانید تمام آسیب ها را با هم ارزیابی کنید. اگر صاحب خانه متوجه خسارت به ملک شد، ممکن است بتوانید در مورد میزان سپرده گذاری برای تعمیرات مذاکره کنید.

خیابان پاسداران تهران

خیابان پاسداران تهران

پاسداران تهران در شمال شرقی شهر تهران واقع شده است. خیابان اصلی این محله خیابان پاسداران است که در گذشته به خیابان سلطنت آباد معروف بوده است. خیابان پاسداران تهران مرز منطقه‌ی 3 و منطقه‌ی 4 شهرداری تهران رو تشکیل می دهد که در ادامه وارد منطقه‌ی 1 می شود و به میدان نیاوران ختم می شود.

خیابان های نگارستان، بوستان، اختیاریه، هروی، فرخی یزدی، گل نبی، ضرابخانه، بهستان، حصار بوعلی، شهرک شهید چمران، کلاهدوز، دروس، بهارستان، فرمانیه، لسانی، احتشامیه، اقدسیه از خیابان ‌های اصلی محله پاسداران تهران هستند و در میان خیابان ‌های این منطقه معروفیت بیش تری دارند. افرادی که قصد خرید آپارتمان در پاسدارن تهران را دارند، بدون شک این خیابان‌ ها را انتخاب می کنند.

اجاره آپارتمان خیابان پاسداران

به طور کلی قیمت اجاره آپارتمان خیابان پاسداران در مناطق مختلف آن متفاوت است. همان طور که می دانید محله پاسداران تهران جزء محله های بالای شهر تهران به شمار می آید. قیمت آپارتمان در این محله به نسبت بالاست، به خصوص در قسمت شمالی خیابان پاسداران که محله های اقدسیه و نیاوران وجود دارند. این محله ها جز مناطق مرفه نشین تهران به شمار می آیند. محله‌ی پاسداران تهران وسعت بسیاری دارد و قیمت خرید و اجاره آپارتمان در هر منطقه‌ی آن متفاوت است. به طور کلی هر چه به سمت شمال آن بروید، قیمت ملک و اجاره آن بیش تر می شود. به طوری که از متری حدوداً 30 میلیون تومان در میدان هروی به متری حدوداً 60 میلیون تومان در فرمانیه، افزایش پیدا می‌ کند!

پیشنهاد برای شما

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه