برترین مراکز ورزشی پاسداران + اطلاعات تماس

ed7a7cfd 367d 46e8 bb24 10dca920774e. 1

امکانات ورزشی و باشگاه‌ها از مهم‌ترین امکانات یک محله به حساب می‌آیند؛اگر شماهم به دنبال خرید خانه در پاسداران هستید، خواه یک خانم خانه‌دار باشید یا فردی شاغل، وجود یک باشگاه ورزشی یا استخر در نزدیکی خانه‌تان یک امتیاز بزرگ و مهم به شمار می‌رود.

محله‌ی پاسداران یکی از مدرن‌ترین محله‌های تهران است و با توجه به بافت فرهنگی ساکنان آن، تعداد زیادی باشگاه ورزشی در آن دایر است و این امکان را برای همه فراهم می‌کند تا در هر ساعتی از روز به نزدیک‌ترین باشگاه در مجاورت خانه یا محل کار خود مراجعه کنند و از امکانات متعدد این مراکز به خوبی بهره ببرند

در ادامه ده مورد از بهترین باشگاه‌های ورزشی پاسداران را بررسی خواهیم کرد:

مجموعه ورزشی یاس

1 – مجموعه ورزشی یاس: یکی از معروف‌ترین باشگاه‌های پاسداران، مجموعه ورزشی یاس است. ویژگی بارز و مهم این مجموعه این است که مختص بانوان بوده و به بانوان این امکان را می‌دهد که همه روزه از 8 صبح تا 12 شب از امکانات این مجموعه استفاده کنند؛ بنابراین وجود این باشگاه برای بسیاری از خانم‌های شاغل که بعد از پایان ساعت کاری اداری اشان با مشکل شیفت عصرگاهی مردانه در اکثر باشگاه‌ها مواجه‌اند، یک غنیمت به حساب می‌آید.

امکانات مجموعه شامل باشگاه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، دوش، ماساژ و مربی خصوصی می‌باشد. علاوه بر آن بدنسازی، یوگا، تی ار ایکس، فیتنس، ایروبیک، پیلاتس، بادی پامپ، ایروکامپ، ایزی لاین و بادی بالانس هم از دیگر رشته‌های ورزشی این مجموعه است.

آدرس: پاسداران – بین نیستان هشتم و نهم

02122768066

باشگاه ماهک

باشگاه ماهک

باشگاه ورزشی ماهک: این مجموعه در فضایی دلچسب و صمیمی این امکان را برای مادران فراهم می‌آورد که در کنار فرزندانشان به فعالیت ورزشی دلخواه خود بپردازند. همچنین این باشگاه تخفیف ویژه‌ای را برای خانواده‌هایی با فرزندان خاص در نظر گرفته است که این موقعیت را فراهم می‌کند تا این عزیزان بتوانند به راحتی از امکانات یک باشگاه خوب بهره‌مند شوند. امکانات این مجموعه شامل استخر، بوفه، جکوزی، دوش، سونا و مربی خصوصی است و همچنین امکان ارائه رژیم غذایی برای شما فراهم است. این مجموعه صبح تا ظهر در اختیار بانوان و بعدازظهر تا شب در اختیار آقایان می‌باشد. بدنسازی، تی آر ایکس، فیتنس، اسپینینگ و پیلاتس از رشته‌های ورزشی این مجموعه است.

آدرس:  پاسداران-گلستان چهارم-پلاك١٦٥

02122545536

باشگاه آموت

باشگاه بدنسازی آموت: این باشگاه از لوکس‌ترین و مجهزترین باشگاه‌های این منطقه است و با  ارائه خدمات متنوع ورزشی توانسته ورزشکاران بسیاری را به خود جذب کند. اگر به دنبال بهترین امکانات ورزشی و جدیدترین دستگاه‌ها هستید به این مجموعه مراجعه کنید و در دو سالن مجزا و کاملا مجهز از امکانات خوب این باشگاه استفاده کنید.این مجموعه دوره‌های بادی ویت، زومبا، زومبا کودکان، تی آر ایکس کودکان، پیلاتس و ایروبیک و برن اف تی آر ایکس را ارائه می‌دهد. این باشگاه در سانس صبح برای بانوان و بعداز ظهر برای آقایان می‌باشد.

آدرس: پاسداران بوستان نهم پلاک ٩٧

02122544941

باشگاه نسل آینده

باشگاه نسل آینده: در این باشگاه با ورزش‌های رزمی مانند تایچی و ووشو که تنظیم‌کننده عملکرد بدن و ذهن و باعث بهبود سیستم ایمنی و ساز و کار بدن است، آشنا می‌شوید. این مجموعه پکیج‌هایی ارائه می‌دهد که علاوه بر برنامه ورزشی و تغذیه شامل دوره‌هایی برای کاهش استرس، کنترل خشم، بهبود اعتماد بنفس و… می‌شود. از رشته‌های ورزشی دیگر این مجموعه می‌توان به ایروبیک، بدنسازی، تی آر ایکس، فانکشنال،فیتنس وکراس فیت اشاره کرد. این باشگاه ورزشی در دوسانس برای بانوان و آقایان به ارائه‌ی خدمات می‌پردازد و امکان ارائه رژیم غذایی و داشتن مربی خصوصی را فراهم می‌کند.

آدرس: تهران – پاسداران – خیابان پایدار فرد – نبش بوستان نهم02126651125

باشگاه ورزشی پژوتن

باشگاه ورزشی پژوتن: این مجموعه دوره‌های  ایروبیک، بدنسازی، تی آر ایکس، فانکشنال، پیلاتس و یوگا را ارائه می‌دهد. باشگاه بدنسازی پژوتن با 700 متر مربع مساحت، دارای 30 عدد کمد مغناطیسی بوده و برند دستگاه‌های آن Technogym و impulse می‌باشد که از مدرن‌ترین دستگاه‌های بدنسازی و هوازی به حساب می‌آیند و این امکان را فراهم می‌کنند که در کمترین زمان بهترین نتیجه را به دست بیاورید. بوفه با غذای رژیمی برای لاغری و افزایش وزن از امکانات این مجموعه است. همچنین این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی است.

آدرس: پاسداران – گلستان پنجم – تقاطع داوود اسلامی – جنب مدرسه علی پور – پلاک ۱۵۷

02122554118

باشگاه ورزشی پریس

مجموعه ورزشی پریس: این مجموعه که مختص بانوان و کودکان است این امکان را برای مادران فراهم می‌کند که همه روزه از 8 صبح تا 10 شب در کنار فرزندان خود فعالیت کنند و در کلاس‌های مخصوص مادر و کودک شرکت کنند. این مجموعه دارای اتاقی مجزا با تجهیزات برای نگهداری از کودکان است. همچنین کلاس‌های باله با بهترین مربی‌ها برای کودکان و بزرگسالان در این مجموعه برگزار می‌شود. این مجموعه همچنین دارای سالنی مجزا برای بدن سازی و همه امکانات لازم ورزشی است.

آدرس: خیابان پاسداران، نبش گلستان یکم، (مومن نژاد)

02191001263

باشگاه ورزشی آرشیدا

مجموعه ارشیدا: استخر مجموعه‌ی ورزشی آرشیدا یکی از بهترین‌ها در این محدوده است. می‌توانید از امکانات سونای خشک و بخار، حمام سنتی و جکوزی بهره ببرید و روز خاطره‌انگیزی را برای خود بسازید. اگر علاقمند به شنا هستید می‌توانید دوره‌های  خصوصی و نیمه خصوصی شنا، غواصی و نجات غریق، ایروبیک در آب و آب درمانی را در این مجموعه با بهترین مربی‌ها و امکانات تجربه کنید. استخر این مجموعه همچنین دارای سانس اختصاصی برای مدارس است. جالب است که بدانید سالن بدنسازی این مجموعه مجهز به جدیدترین دستگاه‌های ورزشی روز دنیا و در کنار باتجربه‌‌ترین مربی‌های بدنسازی و تغذیه، آماده میزبانی از شما است. پیلاتس، تی آر ایکس، زومبا، کار با دستگاه و بدنسازی، رشته‌هایی هستند که در این مجموعه آموزش داده می‌شوند.

آدرس:پاسداران، نیستان هفتم حجت سوری، پلاک12

02122761425

باشگاه هیربد

باشگاه هیربد: باشگاه‌های بدنسازی زنجیره‌ای هیربد یکی از بهترین باشگاه‌ها در سطح شهر تهران است. این مجموعه از مدرن‌ترین دستگاه‌ها و جدیدترین متد‌های آموزشی بهره می‌برد و با شعار “به تن خود عشق بورزید” همراه شما عزیزان است. خدمات باشگاه شامل تی آر ایکس، بدنسازی، ایروبیک، پیلاتس، بادی پامپ، زومبا، فیتنس، اسپینینگ، LPG و لیزر است. از امکانات این مجموعه می‌توان به دوش، بوفه (غذاهای رژیمی)، تهویه و فضای مناسب برای پارک اشاره کرد. همچنین فضای تفریحی در این مجموعه تعبیه شده است که ساعات خوشی را برای شما فراهم می‌کند. شعبه‌ی پاسداران مختص بانوان بوده و همه روزه از 6 صبح اماده‌ی ارائه خدمات است و این امکان را به بانوان شاغل می‌دهد که قبل از آغاز روز کاری خود از امکانات این مجموعه بهره ببرند.

آدرس: پاسداران، نبش نگارستان یکم، پلاک81

02122853740

باشگاه شاهین

این باشگاه یکی از امکاناتی که این مجموعه ارائه می‌دهد وجود پارکینگ اختصاصی رایگان است که با توجه به شلوغی این محله این امکان را فراهم می‌کند که بدون دغدغه اوقات خوشی را در این مجموعه سپری کنید.

این باشگاه شامل رشته‌های بدنسازی، کار با دستگاه، فیتنس، ایروبیک، بادی بیوتی، بادی بال، زومبا، پیلاتس، تی آر ایکس، ماساژ، سی ایکس و باراسل است. کار با دستگاه‌های پیشرفته و حرفه‌ای در فضای ۵۰۰ متری، تهویه مناسب در طبقه همکف، سقف بالای ۶ متر، و آموزش تحت نظر مربیان با تجربه فدراسیون از امکانات این مجموعه است. باشگاه شاهین همه روزه از 7 صبح تا 11 شب آماده‌ی ارائه خدمات به آقایان  و بانوان است.

آدرس: چهارراه پاسداران، خیابان مغان به سمت صیاد

02122765499

باشگاه آفرینش

باشگاه آفرینش: این باشگاه که مختص بانوان است این امکان را به بانوان شاغل می‌دهد که در هر ساعتی از روز از امکانات به روز این باشگاه بهره ببرند. این مجموع از تنوع بالایی در رشته‌های ورزشی برخوردار است پس اگر به دنبال یک رشته‌ی خاص ورزشی می‌گردید به این باشگاه مراجعه کنید. از رشته‌های ورزشی این مجموعه می‌توان به ایروبیک، ایروبیک بارداری، ایزی لاین، بادی اتک، بادی استپ، بادی بالانس، بادی جم، بادی وایو، بادی پامپ، بادی کامبت، پیلاتس، کانگو جامپ، کراس فیت و یوگا اشاره کرد. امکانات این مجموعه شامل امکان ارائه رژیم غذایی، بوفه، دستگاه آنالیز، بدن، دوش، ماساژ، مربی خصوصی، پارکینگ و کمد مغناطیسی است.

آدرس: پاسداران – ساقدوش بوستان 10 – پلاک 14

02126754074

پیشنهاد برای شما

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه